lovoo vip kostenlos iphone erst flirten dann ignoriert küsst er mich wie kann ich per sms flirten fun chat net lila pof dating newry
  • gabinet weterynaryjny

O mnie

get link Anwalt im Büro

Obowiązkiem każdego właściciela zwierząt jest zapewnienie podopiecznym rzetelnej i kompleksowej opieki weterynaryjnej. Dotyczy to zarówno zwierząt domowych, jak i hodowlanych. Regularne szczepienia kotów i psów, a także koni oraz odpowiednia profilaktyka mogą uchronić czworonogi przed wieloma chorobami i poprawić komfort ich życia.

Lekarz weterynarii Jacek Sołtyski ukończył wydział medycyny weterynaryjnej Akademii Rolniczej w Lublinie w 1989 roku. W 2007 roku uzyskał tytuł  specjalisty chorób koni.

Szerokie doświadczenie, poparte wysokimi kwalifikacjami, pozwalają lekarzowi stawiać trafne diagnozy i prowadzić skuteczne leczenie zwierząt domowych i hodowlanych. Jacek Sołtyski nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w specjalistycznych kursach, szkoleniach i seminariach branżowych (zakres tematyczny: schorzenia, choroby zakaźne zwierząt, rozród koni i in.).

Anwalt im BüroZachęcamy tym samym do skorzystania z fachowej pomocy gabinetu weterynaryjnego wszystkich właścicieli zwierząt z  województwa podkarpackiego( Raniżów Kolbuszowa Sokołów Małopolski). Wizyty odbywają się w  gabinecie weterynaryjnym  source link Raniżowie, istnieje też możliwość zamówienia  wizyty domowej.

Zapewniamy kompleksową opiekę lekarską  zwierzętom domowym i hodowlanym – zarówno dużym jak i małym. Wypisujemy recepty na leki, wydajemy fachowe opinie oraz ekspertyzy.

Specjalizujemy się głównie w  profilaktyce i leczeniu chorób koni, przeprowadzając pełną diagnostykę chorób, badania źrebności klaczy oraz zabiegi profilaktyczne. Leczymy także psy, koty i inne czworonogi.

Właściwa opieka weterynaryjna zapewni zwierzętom długie i komfortowe życie, a właścicielom – radość obcowania z pupilem.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą!